Varoitus: Tämä blogi sisältää seksuaalisesti avointa ja häpeilemätöntä kielenkäyttöä. Jos olet alaikäinen, lue ja opi. Muista kuitenkin, että käytännön harjoitukset tulee suorittaa oman anatomian puitteissa, sikäli kun selkäranka kestää.

Viime aikoina tuttavapiirissäni on aiheuttanut riemunsekaista hämmennystä kotimaisen räpin hiomaton timantti – Trilogian Nyytit. Käytän nyt ilmaisua "hiomaton", sillä mielestäni tähän sinänsä mainioon anatomian oppituntiin olisi voinut isänmaan toivojamme (ja miksei muitakin) ajatellen lisätä hieman pedagogista otetta. Tässä nyyttineitsyitä varten ote Trilogian verbaliikasta:

nä on mun nyytit
nä nä on mun nyytit
en tiiä mitä pyysit mut nä on mun nyytit
nä on mun kivet
nä nä on mun kivet
niil on molemmilla nimet joten tiiät mitä imet
nä on mun nyytit
nä nä on mun nyytit
en tiiä mitä pyysit mut nä on mun nyytit
nä on mun kivet
nä nä on mun kivet
niil on molemmilla nimet joten tiiät mitä imet

Ihan kiva, pojat. Kauniimman sukupuolen edustajana jäin kuitenkin kaipaamaan feminiinistä näkökulmaa. Siispä tuumasta toimeen, yrittänyttähän ei laiteta! MC Alaviiva onnistuu omassa tuotoksessaan lisäämään erogeenisten alueiden joukkoon myös sitä paljon parjattua pakkoruotsia:

nä on mun bosat


nä nä on mun bosat


en tiiä mitä osaat mut nä on hyvät osat


tä on mun klitta


tä tä on mun klitta


siin seuraavaks on fitta jos et tajua niin titta


tä on mun klitta


tä tä on mun klitta


en tiiä mitä osaat mut ois parempi et hokaat


tä on mun klitta


tä tä on mun klitta


siin seuraavaks on fitta jos et tajua niin titta

Tärkeintä tietenkin on, että kaikki osapuolet nauttivat tilanteesta, sillä lainatakseni Junnu Vainiota, tuota lapsuuteni automatkojen kestosuosikkia:

 

Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta


jo vain me kimpassa tuumattiin.

Kiitos ja anteeksi,
sh_